Trevligt upplagd blogg!

Snyggt jobbat med den här nya bloggen, Gert!

För egen del är jag för närvarande alldeles i otakt vad gäller tid, inspiration och ork vad gäller det här med lyssning och närliggande aktiviteter. Känner mig påtagligt "utanför" just nu, men det ska nog bli bättre framöver. I sammanhanget är det skönt att både se och veta att du tar hand om det praktiska i nuläget, inte minst allt det arbete du har lagt ner på att reparera och återuppbygga antennerna. Även om jag kanske inte har kommenterat det så mycket läser jag med intresse allt du rapporterar om, och försöker hänga med så gott det går. Tack för allt arbete du lägger ner på att hålla Hanabäckliden inte bara igång utan också i god form!

Peter

1 kommentar:

Gert Nilsson sa...

Tack för de orden. En stor fördel är det ju eftersom man får en viss träning. Jag hoppas att dagens relativt milda väder har gjort att snön har fallit av antennerna. Jag hade tänkt fara ut idag för att fixa lite men backade pga duggregnet.